Candy Cupcake
Welcome to my blog! ( '-') Yeah this is my personal blog, and thanks a lot to beningsann, my sweet friend, the template is supercute.
Oh, please, don't steal anything from here.. This is my only personal blog, and don't forget to follow me! ^ ^
Jangan jadi bodoh!
Thursday, April 21, 2011 | 11:11 PM | 0 candies
Jangan jadi bodoh okay!
Yes,memang suatu masa dahulu aku penah suka kau...Tapi ingat!..suatu masa Dahulu okay!
Bukan sekarang...hesh~~ marah nya lah aku kat kau nih...apesal cakap aku macam tue haa??
kau ingat aku gila-gila sangat kat kau kerr?? Tolong larh jangan nak perasan sangat derr...
buat apa larr aku maseh nak suka kat kau yang tak reti nak menghargai orang nie??huh~~
Tolong larh jangan buat aku sakit hati lagi...naik menyampah aku kat kau,tahu tak?!!
Ada ke aku cakap ak rindu kat kau?!! MANA ADA!kalau dulu ya...memang ak mengaku..
masalah nya kau ckp sekarang...hesh~ kau ingat ak ada hati nak rindu orang macam kau lagi??
Tak payah nak perasan sangat larh wey...baru aku tahu macam mana perangai kau tue~~
Kenapa nak cerita kat orang?benci kau larh...aku rasa macam diperbodohkan sahaja....aku tak nak mintak apa2 dari kau..cuma aku harap kau berubah larh!




QgaTQ5-XfMM