Candy Cupcake
Welcome to my blog! ( '-') Yeah this is my personal blog, and thanks a lot to beningsann, my sweet friend, the template is supercute.
Oh, please, don't steal anything from here.. This is my only personal blog, and don't forget to follow me! ^ ^
Rindu Blog Saya !
Sunday, May 15, 2011 | 10:34 AM | 0 candies
alolorh..rindu laa cgt en..haha...ermm
suda lama tidak meng-update blog yang serba kekurangan ini..huh~~ saya tidak pandai berblog larh...
hehehe....suda pkul 1.13 a.m 16/5/2011 waktu malaysia(hepy teachers day)...tidak terasa gantok lagi larr....baru habis cuci mencuci pinggan mangkuk dan kemas dapur :) ...huh~~dapur rumah saya bkn macam dapur org lain..heee~ tawu sebab apa??sebab...ada larr...(mai umah saya baru taw cane) wahh....saya seronok dapat balik umah kt perlis nie...dpt lepas rindu dekat umi gan abuya (^_^) alhamdulillah...tp abuya ta sihat cgt...dia sakit belakang...mudah2an abuya kembali sihat seperti sebelumnya..aminn...untuk umi juga....maaf lorh umi...ilah rasa mcm menyusahkan umi plak bila balik kali nie...hurmm....ta banyk tolong umi :( ..sory umi...kenapa ek,bila balik rumah macam taley na wat pape...means:time kt kolej punya laa semangat wat kek itu ini...rasa mcm senang je...tp bila balik rumah..nak buat itu ini...semuanya tak menjadi...fuhh~~dugaan....apa yg menjadi masalahnya eh??hurmmm....pening lah..huu~~alhmdulillah umi dpt tempahan kek sebanyak 50 biji sempena bufday raja perlis dan berapa bnyk tah tempahan sempena hari guru...den ta igt lorr plak...heee....tp mmg penat laa keja nya...2 org je yg buat kerja....cian umi gan cikmai...hesh~~ ak nie..ta bnyk tolong pn(marah betol laa kt diri sndiri :| ) saya kene berubah...berubah menjadi insan yang rajin..haha...umi cakap "mcm mna nak berjaya kalau kamu seorang yang pemalas dan tidak pernah berazam untuk maju kehadapan " heee..thanks umi...setiap kata2 dari umi...insyaAllah akan ilah realisasikan...aminn.....ya Allah engkau tahu apa yang terbaik untuk diriku...aku mohon...pelihara lah aku dan keluargaku rahmati lah kami..moga engkau temukan kami sekeluarga disyurga mu nan indah disana..aminn :)




already 1.32 am waktu malaysia....
hehehe...owk....tyme to sleep..bye~~


QgaTQ5-XfMM