Candy Cupcake
Welcome to my blog! ( '-') Yeah this is my personal blog, and thanks a lot to beningsann, my sweet friend, the template is supercute.
Oh, please, don't steal anything from here.. This is my only personal blog, and don't forget to follow me! ^ ^
4 Bulan Sudah Berlalu,My Practical DONE!
Sunday, October 30, 2011 | 12:30 PM | 0 candies
لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl

Hai!lama sungguh daku tidak men-update blog yang tak seberapa ni..heee..dah berapa lama tah blog ni aku tinggalkan.Alorh~kecian~~hek3.Dengan ini aku ingin mengumumkan bahawa pada tanggal 27.10.2011 TAMAT lah praktikal aku di Hotel Langkawi Lagoon Resort.Alhamdulillah..lega gila bila dah habis.memang saat ini lah yang aku tunggukan selama ini (^_^) penat+tak tahan aku berada di Langkawi sana..haha.Langkawi bukan tak best,cuma kalau duduk praktikal dekat sana sampai 4 bulan memang tak syOk..haha...Aku stay area chenang,pergh..harga dah laa mahal..aku bukan kaya mana pon..bab2 ni memang aku berkira lah..nak makan pon susah,semua harga nak cekik darah..haha..seb bek praktikal dalam kitchen jaa,dapat gak save duit :) KL pon harga barang dengan makanan tak mahal..hee(iye la tu).Apa-apa pon yang pastinya lepas ni aku kena sambung belajar lagi selama setahun kot..ni yang buat aku lemah ni..hari-hari nak kena menghadap buku(cett..mcm betul sangat la tu :P).Aku malas nak masuk kuliah sebenarnya..huu~tapi apakan daya..itu lah satu-satunya jalan untuk aku menempuh kejayaan akan datang..kalau malas nanti aku sendiri yang rugi (T_T dulu dah pernah rasa time sekolah~insaf~).Semoga diri ini semakin rajin berusaha mengubah kearah kebaikan..teheehe..Welcome back to Foods Institute of Malaysia,yeahOoo :).Harap-harap result aku sem lepas okay..insyaAllah..doakan (~_~") sebelum masuk daftar balik 14.11.2011 ni,dapat laa aku rehat sekejap dekat rumah ni.okay.bye!




QgaTQ5-XfMM