Candy Cupcake
Welcome to my blog! ( '-') Yeah this is my personal blog, and thanks a lot to beningsann, my sweet friend, the template is supercute.
Oh, please, don't steal anything from here.. This is my only personal blog, and don't forget to follow me! ^ ^
Try Herbalife Jom
Monday, November 28, 2011 | 10:34 AM | 0 candies
Assalamualaikum to all my blog readers :)
Semoga kalian sihat2 selalu..hehe..
entry ini aku nak mention pasal Herbalife.
Hampa semua tau ka Herbalife tu apa??
Herbalife nie dia bawak keluaq bnyak produk,tp motif depa untuk kesihatan laa
Aku sebenaqnya dah lama dengaq pasai herbalife nie
memang aku teringin nak consume benda alah ni
tapi tak kesampaian pon sebab duit takdak
Produk herbalife dah laa mahal..huh~~
tp tu laa kan..hendak seribu daya ,tak hendak seribu dalih
ermm...last2 sekarang aku dah dapat memiliki herbalife nie
aku amek produk weight management
sebab aku nak lose weight -_-"
betapa besarnya badan aku sampai kene bahan segala..huh~~
penat dah dengan semua tuh..
sampai orang yang aku suka pon perli2 aku,
mana laa aku tak sakit hati -.-
Tapi tak pa..
kat sini aku nak bagi pendapat je lah selepas aku consume Herbalife nie
satu set produk weight management nie ada 3 supplement
1)Formula 1
2)Formula 3
3)Tea mix
sebelum aku nak cuba produk nie aku dah survey lama dah..
ramai orang cakap sedap lah..buat kita rasa kenyang..dan macam2 lagi
tp bila aku sendiri yang rasa..
ya Allah~
naik mual aku..tak sedap gila..
produk d'herbs aku makan dulu lagi sedap..
hermm...tp tea mix wangi sangat2..aku suka
tp tawaq jaa rasa dya
bila aku consume benda alah nie,tadak laa rasa kenyang pon
besa jaa,lapaq jaa perut aku nie.
tp aku tataw laa kot2 aku sorang jaa rasa cam nie
heehee...
aku nie komen bnyk pulak padahal baru sehari test herbalife nie
anyway aku memang serious nak turun berat badan,tak sabar nak tunggu hasilnya
walaupon tak sedap herbalife nie..
aku kena tahan je laa..
jom tgk hasil kat aku nanti..
betul ke berkesan herbalife nie??
hehe...Jom..mulakan cabaran untuk hidup sihat bersama herbalife :)
doakan saya k..haha  

OneWholeSet


QgaTQ5-XfMM