Candy Cupcake
Welcome to my blog! ( '-') Yeah this is my personal blog, and thanks a lot to beningsann, my sweet friend, the template is supercute.
Oh, please, don't steal anything from here.. This is my only personal blog, and don't forget to follow me! ^ ^
Ya,Saya Salah :'(
Tuesday, November 22, 2011 | 9:57 PM | 0 candies
Hye all !
Hari ni hari Khamis 23/11/2011,aku baru je balik dari kelas english td:)
best jugak laa..huh~~actually..aku rasa runsing sangat..maybe pasal semalam kot.
ermm....ntah laa...entry kali nie aku nak sentuh pasal hati..hee.
HATI?ada apa dengan hati??
mesti semua orang ada hati kan??(kalau takde tu aku tataw la hampa tu apa)
haha...bila kita ada hati,mesti kita ada perasaan kan?
betol x?sebagai manusia kita mesti ada pelbagai perasaan.
perasaan cinta,sayang,sedih and macam2 lagi..
AKU??sekarang ni aku rasa sedih :'(
sebab apa aku sedih?sebab Allah bagi aku rasa sedih.
hey~perasaan itu sememangnya Allah bagi..bukan tu je
semuanya datang dari Allah.Tapi apa yang aku nak cakap nie sebenarnya
kenapa aku rasa sedih??aku seriously takde kawan yang betol2 bleh luangkan masa
untuk dengar luahan aku.Mesti hampa nak cakap-Allah kan ada,kenapa tak luahkan pada Nya?
Memang Betul!Allah bukan saja akan dengar luahan aku malah Dia akan selesaikannya sekali.
Kalau kita sedih mesti kita nak luah rasa sedih tu kan :)
Bila ada kawan yang dengar masalah kita,lepas tu mesti dia akan nasihat kita kan:)
yang paling penting,mesti kita rasa lega sikit kaan?mesti punya..sbb aku penah buat dulu..
tapi sekarang..ermm...nak cari kawan yang faham kita memang susah,malah kita yang kena faham dia.
sampai aku rasa kesian sangat kat diri aku sebab asyik bersendirian je..huh :(

**********************************
Orang cakap cinta pertama tu susah nak lupa kan?sampy mati pon still tak leh lupa..betol ke?
hee...no coment larr...tapi aku rasa maybe kot c(:
aku pun pernah bercinta..haha
kelakar x?ermm....serious weyh..dulu aku pernah suka seseorang nie gila2 ah
padahal awal2 aku kenal dia,dia bukan siapa2 pon.
malah aku benci gila kat dia..tapi
bila makin lama kita benci seseorang tu,
kita mesti ada pandang dia sikit kan??(pandang cane tu?)
huu~~pandang dengan hati laa..maksud aku kat sini dari benci bertukar menjadi sayang:)
(paham?)okay..mcm tu jugak laa aku pon..at last, perasaan benci aku kat dia berubah menjadi suka.
haha..kelakar kan??hati nie sering berubah perasaan..ermm....
pastu kami pon start laa bercinta..tp ta penah pegi dating sekali pon c(:
bercinta apa gitu kalo ta penah gi dating..ye x?
hahaha...pape pon km pnah jumpa juz gitu2 je
ermm...tak kisah lah..
percintaan nie just berlaku sekejap je..around 1 year je
tapi kami kenal lama kot..daripada dok gadoh2 dulu sampai la suka sama2
herm...tup..tup..last2 putus jugak:(
aku tataw sebab apa dia nak putus?
wuaaa~~~
slpas beberapa bulan tak hubungi dia
semalam aku cuba beranikan diri untuk mesej dia..huu~~
aku takut sebenarnya..tapi aku nak taw jugak sebab apa dia putuskan hubungan dengan aku dulu.
sO,aku tanya laa sebab apa kan??
then dia jawab,
dia tak suka perangai aku!
sebab aku KUAT JELOUS~

then aku tny lagi..sebab lain ada x?
dia cakap takde...hermmm
okay.aku tahu aku salah,memang weyh
aku kuat jeles..payah gila nak buang rasa jeles tu
tapi dia tatawu,aku da cuba,cuba dan cuba nak buang perasaan jeles tuh
bukan aku yang nak macam tu..aku perlu masa
tapi...semua dah jelas..dia tak tahan dengan aku :)
haha..sory awk,saya suka menyusahkan awk ..hee
lepas ni awk tak payah pening lagi dah..tak payah susah2 pujuk saya lagi dah
thanks okay sebab pernah menjadi sebahagian dari hidup saya :)
awk sweet sangat..COMEL...haha
saya tanya soalan tu,sebab saya nak berubah..
saya menyesal dengan perlakuan saya yang dulu.
InsyaAllah,
doakan saya supaya dapat berubah,
lepas ni saya akan lebih bertolak ansur
saya tak nak jeles lagi dahh.
semoga jodoh saya nanti dapat terima saya seadanya..hihi..
that's all..
Thanks u all yang sudi membaca :)
lega nya hati..heee
bye~nnti dtg jenguk blog saya lagi taw (^_^)



QgaTQ5-XfMM