Candy Cupcake
Welcome to my blog! ( '-') Yeah this is my personal blog, and thanks a lot to beningsann, my sweet friend, the template is supercute.
Oh, please, don't steal anything from here.. This is my only personal blog, and don't forget to follow me! ^ ^
Belum Berhasil Lagi.
Sunday, December 4, 2011 | 3:52 AM | 0 candies
Hye all readers (^_^)
thanks la kepada yang membaca entry nie..hihi
tah2..tadak orang baca pon entry nie..
NEVERMIND!
sebelum ni, aku ada tulih pasal Hebalife kan.
laa ni..aku nak sambung sikit berkaitan Herbalife.
Hari ini dah masuk hari yang ke-7 aku minum Herbalife ni
taw tak apa jadi kat aku??
haaa....
aku dah kurus kah?
heh~semestinya lah belum..baru seminggu kot consume Herbalife 
buat masa sekarang ni,belum ada pape perubahan lagi laa..
berat aku tak turun pon..
hurmm..kecewa jugak laa..
sebab selama sminggu aku amek Herbalife ni aku makan nasi 3 kali je
bukan 3 kali SEHARI okay.
3 kali SEMINGGU.
tak penah2 aku makan nasi 3 kali seminggu..
selalunya mesti aku makan nasi 2/3 kali sehari.
kesian betul kat diri aku nieh..
haha...hampa semua tak tau betapa serious nya aku nak kuruih~
matlamat aku bukan lah nak kurus sahaja malah nak hidup sihat jugak.
Yang penting buat perubahan keatas diri kita kerana Allah.
Tapi,yang bestnya..bila aku amek Herbalife ni
aku jadi disiplin sikit laa bab2 makan ni,
sebab apa?
sebab..aku dah kurang ambil makan yang berminyak ni.
aku paksa diri aku tuk makan ikut jadual.
aku makan time perut lapaq jaa...tadak laa macam sebelum nie
lapaq x lapaq aku bedal jaa semua makanan..hihi
sekarang baru aku sedar weh..
betapa susahnya nak menurunkan berat badan..
nak turunkn 0.01 gram pon susah woo..
dah laa berat aku sekarang nie berlebih-lebihan dah
aku tak tau laa berapa lama masa yang diperlukan untuk dapatkan kembali bentuk badan yang ideal -_-
pape pon,sekarang ni aku takkan berputus asa untuk terus mengejar matlamat aku.
kepada yang membaca entry aku ni..
hampa tolong doa2kan laa kat aku ni..
semoga doa hampa semua makbul..amin (^_^)
okay lah..nanti aku akan update lagi pasal nie.
thanks sudi baca :)

*nak minum shake plak lepas nie,bye~





QgaTQ5-XfMM