Candy Cupcake
Welcome to my blog! ( '-') Yeah this is my personal blog, and thanks a lot to beningsann, my sweet friend, the template is supercute.
Oh, please, don't steal anything from here.. This is my only personal blog, and don't forget to follow me! ^ ^
Happy New Year
Saturday, December 31, 2011 | 7:16 AM | 0 candies
 
 
 Hi readers!okay esok dah masuk tahun 2012..so Happy New Year :)
Tapi aku rasa tak payah nak sambut sangat laa kan..bukan ada faedah pon XD
Entah pape buat konsert gila memekik sana sini..itu semua nak tiru cara barat lerr tu.
Lebih baik duduk rumah baca Al-quran ke..dengar nasyid ke..okay jugak kann ..wahahaha.
Hurm...pape pon 2011 ni banyak sangat perkara yang agak dasyat berlaku dalam hidup aku,
cehh~mcm laa dasyat sangat eh -_-".Bagi aku tahun 2011 ni juga yang banyak beri aku pengalaman dan pengajaran :) Aku banyak belajar dari kesilapan yang aku buat,walaubagaimana pun,aku tetap tabah melalui cabaran hidup dengan merasa susah peritnya,huh~kalau diingatkan balik memang macam orang bodoh je :P
Tak pa yang lepas tu biar lepas..yang penting kita kena maju kehadapan.Memori silam mengajar erti kesabaran dan memberi beribu makna dalam kehidupan aku...hehe..AZAM.Azam aku tahun 2011 ni tak tercapai pon -.-"ye lah,macam mana nak tercapai dah tak laksanakannya..huh~kenapa laa susah sangat..x pe..aku akan buat sungguh2 untuk capai azam aku tu pada tahun 2012 ni..hee..doa2kan laa nahh..semoga azam hampa semua tercapai jugak nanti :) okay lah..aku malas nak update belog nieh..sebab tadak idea..huu~nunynte all aku mengantuk -_-


QgaTQ5-XfMM