Candy Cupcake
Welcome to my blog! ( '-') Yeah this is my personal blog, and thanks a lot to beningsann, my sweet friend, the template is supercute.
Oh, please, don't steal anything from here.. This is my only personal blog, and don't forget to follow me! ^ ^
Berhabuk sudah~
Thursday, January 24, 2013 | 10:11 AM | 0 candies


Bismillahirrahmanirrahim~

huhh~~huhh~~uhuk3
hehe...dah berhabuk sangat blog saya ni  (^o^")
Alhamdulillah hari ini kita sudah melepasi tahun 2013..Happy New Year {nak ucap jugak even dah terlambat..x pa kan :) },Dah lama sangat saya x jenguk blog yang x seberapa ni...dok ingat nak sambung balik lah....seriously saya x reti nak berblog..tp disebabkan pengajian saya dah habis tahun lepas dan sekarang kerja tolong umi je :) so,nak jugak kongsi cerita dan pengalaman sepanjang bekerja ni..hee..insyaAllah lepas ni kalau ada kesempatan akan saya kongsikan suka duka kehidupan yang dilalui ^^
Walaupun sedikit ilmu yang kita sampaikan kepada orang lain disertai niat kerana Allah,insyaAllah akan ada ganjaran dari Allah s.w.t..semoga Allah merahmati amalan kita :) aminn..







QgaTQ5-XfMM